Meny for 3-dagers detox diettplan

Den 3-dagers detox er en diett av juice hjemmelaget fra fersk frukt og grønnsaker. Bruk organisk når det er mulig. Du har mye fleksibilitet til å velge frukt og grønnsaker til juicedrikken. Få juicer og blender fyret opp. Du kan lage juicene dine på forhånd for å unngå at du suser i siste liten på kjøkkenet. Vask all frukt og grønnsaker. Fjern stengler og steiner fra dem, men ikke skallene. Inkluder vann i hver drikke.

  • Til frokostjuicen, skrell og bland i en blender, biter av ananas, mango, papaya, jordbær. Tilsett mye vann. Tilsett en spiseskje linfrøolje og en spiseskje acidophilus for fordøyelsesfordelene.
  • Midt på morgenen drikk er en annen blender eksplosjon. Kombiner biter av flere epler, jordbær og frøfrie druer. For en alternativ juice blanding, bruk epler, pærer med et stykke ingefær. Du kan også juice en haug med druer med mye vann til en annen drikke. En annen blenderkombinasjon er ananas med bær og juice av en frisk appelsin.
  • Lunsjdrikken er en kombinert rå grønnsaksjuice. Det kan være gulrøtter med rødbeter og eple. Du kan også tilberede en juice av kål, gulrøtter og selleri. Det beste av alt er en Green Hornet-drink, som du lager med 6 eller 7 grønne grønnsaker, sammen med et eple for å lette smaken. Du kan inkludere grønnkål, spinat, agurk, kål, selleri, persille eller andre favorittgrønnsaker.
  • Midt på ettermiddagen juice pause er en annen vegetabilsk medley. Du kan variere ingrediensene med tomater, selleri og rød pepper for en rå cocktail.
  • Middag på 3-dagers detox diettplan krever en varm vegetabilsk buljong med et stort utvalg av grønnsaker. Gå inn i gryten din, kål, rødbeter, poteter, gulrøtter, selleri, squash, med hvitløk og grønn løk og urter hvis du har dem. La grønnsakene småkoke til de er møre og bland dem i en buljong.

Legg igjen en kommentar